U ime Centra Terpsichore, udruge pokretača edukacije za psihoterapiju pokretom i plesom u Hrvatskoj, pozivam vas da nam se 27. veljače i 2. travnja 2016. pridružite na programu o razvojnom pokretu i razvojnim ritmovima kod djece iz područja terapije pokretom i plesom. Program će se odvijati u 2 ciklusa u trajanju od jednog dana svaki, ukupno 6 sati.
Cilj programa je da se polaznici upoznaju s mogućnošću primjene znanja o pokretu i razvojnim ritmovima u pojedinim fazama razvoja djeteteta te intervencijama kod djece s teškoćama u razovju kao što su hiperaktivna djeca, agresivna djeca, povučena i anksizona djeca te sva ostala djeca sa specifičnim potrebama.
Kome je namijenjen program:
Za stručnjake ranih intervencija rehabilitatore, psihologe, fizioterapeute, socijalne pedagoge zbog poznate izuzetne važnosti razvoja u prve tri godine. Isto tako za pedagoge, učitelje, odgajatelje, socijalne radnike, medicinske sestre i dr. koji rade sa djecom školskog uzrasta a u svojem poslu obavljaju klinički, savjetodavni rad ili neki oblik terapijskog rada i potpore osobnog rasta i razvoja djece. Program je namijenjen i stručnjacima koji rade s djecom nerazvijenog govora te sa djecom s teškoćama u verbalnoj komunikaciji i socijalnom kontaktu.
Program je namijenjen završenim psihoterapeutima ili polaznicima edukacije nekog od psihoterapijskog pravca koji rade s djecom i mladima te žele proširiti svoje znanje iz neverbalne komunikacije i važnosti korištenja tijela i pokreta u terapijskom procesu s djecom.
Namijenjen je i umjetničkim profesijama, onima koji rade s djecom u kreativnom procesu, a žele produbiti svoja znanja o utjecaju tijela i pokreta na cjelokupan razvoj djeteta.
Program je namijenjena i onima koji imaju motivaciju upisa na četverogodišnju edukaciju ekspresivno-umjetničke psihoterapije pokretom i plesom. Više o navedenoj edukaciji pronađite pod edukacija.
Edukacija se vrednuje se kao uvodna radionica za edukaciju iz psihoterapije pokretom i plesom!
Sadržaj programa:
Polaznici će teorijski i iskustveno upoznati ulogu i utjecaj neverbalne komunikacije i korištenje tijela i pokreta u radu s djecom.
Upoznati će normalne faze razvojnog pokreta i razvojnih ritmova i zastoje u fazama kod djece te steći praktična znanja iz primjene pojedinih pokretnih igri za poticanje uočenog zastoja.
Polaznici će znati na koji način osmišljavati alate u našoj interakciji da bismo potaknuli uočene zastoje u razvoju pojedinog ritma i načina pokreta kod djece.
Polaznici će se upoznati na koji način su razvoj pokreta i ritmova povezani i s emotvnim, kognitvnim i socijalnim razvojem djeteta te kako je upravo zbog toga važno u interakciji s djecom što više koristiti kretanje i ritam za uspostavljanje i održavanje pažnje te razvoj intrizične motivacije o kojoj ovisi učenje i razvoj.
Upoznat će se i s osnovnom analizom pokreta i primjenjivost u terapijskom ili rehabilitacijskom i edukacijskom radu s djecom.
Ciklusi se nadograđuju jedan na drugi i najefikasnije je ukoliko pohađate oba ciklusa.
Više o psihoterapiji pokretom i plesom i njenom primjenom u radu s djecom pročitajte u prilogu i/ili ovdje.
Voditeljice programa: Vedrana Kurjan Manestar i Vanda Kos Jerković
Vedrana Kurjan Manestar, pedagog i odgajatelj predškolske djece, gestalt psihoterapeut, (ECP) i psihoterapeut pokretom i plesom (RDMP). Završila je četverogodišnju edukaciju iz gestalt psihoterapije (IGW Austrija) i četverogodišnju edukaciju iz psihoterapije pokretom i plesom prema standardima EADMT, Europskog udruženja za terapiju pokretom i plesom. Asistentica je i organizatorica edukacije iz psihoterapije pokretom i plesom u suradnji s edukatorima iz UK-a. Osim navedene dvije edukacije, pohađala je i različite kraće edukacije iz dječje psihodrame, psihodrame, play terapije, art terapije, glazbene terapije, NLP, TA i iskustveno-edukativne trogodišnje edukacije iz tjelesne psihoterapije (Relational Somatic Bodypsychotherapy). Redovito se stručno usavršava kroz CPD radionice iz područja gestalt psihoterapije i psihoterapije pokretom i plesom putem iskustvenih i supervizijskih seminara, radonica, intervizija i supervizija. Podpredsjednica je HUPPP-a, Hrvatske udruge za psihoterapiju pokretom i plesom te je kao podpredsjenica aktivna članica SPUH-a, Saveza psihoterapijskih udrga Hrvatske. Članica je DGIPH, Društva gestalt i integrativnih psihoteraputa Hrvatske te EAGT, Europskog udruženja gestalt terapeuta i EAP, Europskog udruženja psihoterapeuta. Vanjska je suradnica na studiju psihologije Hrvatskhhi studija na kolegiju Psihoterapijski pravci i intervencije. Ima iskustva u individualnom i grupnom radu s djecom i odraslima u privatnoj praksi i kao vanjski suradnik ili zaposlenik pri institucijama – osnovna škola, Psihijatrijska bolnica Vrapče, Dom zdravlja Siget (klinička praksa u radu s pacijentima oboljelima od depresije, anksioznosti i posljedice mobinga). U privatno vrijeme, naravno, najviše se voli izražavati plesom ali i drugim umjetničkim formama – likovnošću, glumom, pjevanjem. Majka je dvoje djece, tinejdžera i osnovnoškolke.
Vanda Kos Jerković defektolog socijalni-pedagog magistrirala je i diplomirala na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu. Certificirani je psihoterapeut plesom i pokretom prema EADMT standardima i Specijalizant transakcijske analize smjer edukacija. U sklopu kontinuiranog profesionalnog usavršavanja završila je Poticanje glazbom i njenim elementima prema Montessori pedagogiji. Radi u Centru za rehabilitaciju Zagreb s djecom s intelektualnim i višestrukim teškoćama u razvoju i provodi program socijalno-pedagoške podrške pokretom i glazbom. Radi na osnaživanju roditeljskih potencijala i razvoju odnosa roditelj-dijete u suradnji s Udrugom za razumijevanje ADHD-a “Buđenje”. Provodi edukacijsko-iskustvene radionice za stručnjake na teme: Razvoj potencijala za učenje i zdravlje, Komunikacija, Razvoj i važnost odnosa u edukaciji, Motivacija i kreativnost u učenju. Nacionalni je koordinator za Hrvatsku za program TAPACY, Nagrada za učenje transakcijske analize za roditelje, djecu, učitelje-edukatore i pomoćnike u nastavi za djecu s teškoćama u razvoju. Radi edukacijske treninge i psihoterapiju sa stručnjacima, roditeljima i djecom. Vanjska je suradnica, predavačica Pučkog otvorenog učilišta Zagreb na programu izobrazbe odraslih za zanimanja Dadilja-njegovateljica i Pomoćnik u nastavi za djecu s teškoćama u razvoju.
Sudjelovala je u IPA projektu “Osnaživanje obitelji i djece s teškoćama u razvoju” u ogranizaciji Hrvatskog saveza udruga cerebralne i dječje paralize.
Članica je Hrvatske i Europske udruge Transakcijske analize (UTA i EATA) i Hrvatske i Europske udruge plesnih psihoterapeuta (HUPPP i EADMT).
Stručni i znanstveni interes usmjeren je na brigu o mentalnom zdravlju kroz edukaciju i psihoterapiju s fokusom na odnos kao važan element edukacijskog i psihoterapijskog procesa.
Aktivno je sudjelovala na više stručnih i znanstvenih skupova.
Vrijeme održavanja programa:
- ciklus: 27. veljače 2016. Osnove analize kvalitete pokreta i razvoj pokreta
- ciklus: 26. ožujka 2016. Razvojni ritmovi i povezanost s emotivnim, socijalnim, kognitivnim i motoričkim razvojem djeteta
Trajanje: Subota: od 9. 30 do 18. 00 (s pauzom za ručak od sat i pol)
Cijena programa:
350, 00 kn svaki ciklus.
Ukoliko pohađate oba ciklusa cijena je 600, 00 kn za oba ciklusa.
Polaznici dobivaju potvrdu o 6 punih sati stručnog usavršavanja po ciklusu.
Mjesto održavanja programa:
Centar za rehabilitaciju Zagreb, Orlovac 2
Bodovanje programa:
Program može biti vrednovan od Hrvatske komore edukacijskih rehabilitatora, te Hrvatske psihološke komore ukoliko se stručnjaci tih profila prijave u navedenom roku.
Rezervacije i prijave:
Za rezervaciju mjesta
- Ispunite prijavnicu Prijavnica za program
- Pošaljite je na info@centar-terpsichore.hr
- Uplatite polog od 150, 00 kn ili čitav iznos najkasnije do 20. veljače 2016.
Važno: Polog od 150 kn neće se vraćati ukoliko odustanete od prijave 5 dana prije početka programa li nakon tog roka.
PODACI ZA UPLATU
Centar TPPT, Majstora Radonje 14, 10000 Zagreb; IBAN:HR6523600001102106604, poziv na broj: 11
Dodatne informacije:
Detaljnije informacije o psihoterapiji pokretom i plesom i četverogodišnoj edukaciji te primjeni tijela i pokrete u procesu rada s djecom pogledajte:
- ovdje Više o psihoterapiji pokretom i plesom, PPP u radu s djecom
- Na web stranici www.centar-terpsichore.hr
Veselimo se zajedničkom putovanju s Vama na otkrivanju razvojnih pokreta i ritmova!
Za dodatne informacije molim vas da mi se obratite na mobitel 098 9609 616.
Srdačan pozdrav,
Vedrana Kurjan Manestar, prof. pedagogije, gestalt psihoterapeut EAGT, ECP i psihoterapeut pokretom i plesom (RDMP)
Centar Terpsichore | predsjednica | 098 960 9616 | info@centar-terpsichore.hr
Linkovi za videa o psihoterapiji pokretom i plesom na youtubu:
https://www.youtube.com/watch?v=d1RCZeW2wXE
https://www.youtube.com/watch?v=O4KkQkv3vKk
„Rad s djecom odvodi nas na neočekivana mjesta. Djeca su u konstantom pokretu i transformaciji. Iznenađuju nas sa svojim razumijevanjem svijeta i upoznaju nas s drugačijom perspektivnom i pogledom na život. Rad s njima je fascinantan i ponekad disorijentiran.“
Sandra Cardoso-Zinker